Returnering

Reklamation

Som forbruger har man 2 års reklamationsret fra den dag, varen modtages, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra zinkbakken skal påberåbes straks efter, at du har opdaget fejlen.

Evt. transportskader skal meddeles omgående og senest 2 dage fra levering. Vi skal se billede af skaden, samt billeder af emballagen hvor skaden er sket.

Fejl eller mangler påberåbes ved at sende en mail til morten@zinkbakken.dk

Henvendelser vedrørende reklamation skal altid referere til et ordrenr.

En vare, hvorpå der er en reklamation, skal afleveres efter aftale til følgende adresse:

Zinkbakken.dk

Scandiavej 9

8670 Låsby

 

Ved modtagelse af varen vil zinkbakken så vidt muligt ombytte varen og sende en ny/anden vare retur, således at kunden ikke bliver bebyrdet af problemet.

Den nye vare er herefter kundens eje, og denne skal således ikke ombyttes ved afsluttet reparation af det oprindelige produkt - medmindre kunden ønsker dette.

I tilfælde, hvor der kan være tvivl om fejlens opståen, vil vi dog forbeholde os ret til en nærmere vurdering og eventuelt kontakte kunden.

Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig.

Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til zinkbakken.

 

Fortrydelsesret

Zinkbakken yder 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager dine varer.

For specialmål er der ingen fortrydelsesret, og varerne tages ikke retur.

Du kan fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af varen eller ved at returnere varen på den angivne adresse:

Zinkbakken.dk

Scandiavej 9

8670 Låsby 

CVR 32046924

Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget.